МФУ, ПРИНТЕРЫ И РАСХОДНЫЕ МАТЕРИАЛЫ
Официальный дистрибьютор продукции KONICA MINOLTA и XEROX
Офисная бумага XEROX со скидкой до 25%
Категории
Лучшее предложение
Новинки
Цветные МФУ (A3)
К каждому цветному МФУ офисная бумага в подарок!
bizhub C250i – Цветное МФУ (А3)
bizhub C257i – Цветное МФУ (А3)
bizhub C300i – Цветное МФУ (А3)
bizhub C360i – Цветное МФУ (А3)
bizhub C450i – Цветное МФУ (А3)
Решения для дома
Бумага XEROX
Бумага для печати любой сложности и формата.
Недавно просмотренные
Наши новости
Мега-акция на бумагу Марафон: Ваши покупки превращаются в сертификаты!
Комплексное решение-кликовый проект: Присоединяйтесь к Нашей Команде для Инноваций и Эффективности!
Промопрограмма Для партнеров
Особенности бумаги Xerox Marathon
Комплексное решение-кликовый проект: Присоединяйтесь к Нашей Команде для Инноваций и Эффективности!
SEO-текст
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.